Nissan otvára v Paríži novú kaviareň Nissan Electric Café

Nissan Electric Café
Nissan Electric Café

Majitelia vozidiel Nissan LEAF po celom svete najazdili jubilejné tri miliardy kilometrov, čím zamedzili vzniku takmer 500 miliónom kilogramov emisií CO2*. Spoločnosť Nissan oslávila toto oznámenie otvorením dočasnej kaviarne, kde sa platí energiou. Kaviareň Nissan Electric Café predznamenáva spustenie platformy Elektrifikujme svet – novej digitálnej komunitnej platformy zameranej na zvýšenie povedomia a angažovanosti v oblasti elektromobilov a udržateľného životného štýlu.

Nissan Electric Café
Nissan Electric Café

Spoločnosť Nissan dnes oznámila, že vlastníci vozidiel LEAF po celom svete dosiahli úchvatný míľnik, keď dohromady najazdili tri miliardy kilometrov. Automobilka toto oznámenie oslávila spustením novej digitálnej platformy Elektrifikujme svet a otvorením dočasnej kaviarne v Paríži, kde sa platí energiou.

Kaviareň s platením energiou je v Paríži otvorená pre verejnosť len na obmedzený čas od 16. do 18. decembra tohto roka. Nissan Electric Café ponúka zákazníkom príležitosť využiť najmodernejšie technológie na výrobu vlastnej energie. Túto energiu môžu potom použiť na úhradu za tovar a služby a vyskúšať si tak elektrický životný štýl na vlastnej koži.

Dočasná kaviareň predvádza celý rad nových technológií, ktoré stelesňujú firemnú víziu Inteligentnej mobility, vrátane jednotky xStorage Home vyvinutej globálnou spoločnosťou pre správu energie Eaton v partnerstve so spoločnosťou Nissan. Technológia xStorage Home, ktorá opätovne využíva použité alebo nové batérie elektromobilov Nissan, je systémom na ukladanie energie. Ten dáva spotrebiteľom väčšiu kontrolu nad tým, ako a kedy využívajú energiu vo svojich domácnostiach, a tak sa môžu vyhnúť obdobiam s drahými sadzbami. Systém je teraz dostupný v šiestich konfiguráciách, a zákazníci tak majú väčší výber možností podľa svojich energetických potrieb. Systém xStorage Home si už môžu predobjednávať zákazníci v Spojenom kráľovstve, Nemecku, Nórsku a teraz aj vo Francúzsku.

Nissan Electric Café
Nissan Electric Café

Gareth Dunsmore, riaditeľ divízie elektromobilov v spoločnosti Nissan Europe, uvádza: „Keď sme uviedli na trh prvý sériovo vyrábaný elektromobil na svete Nissan LEAF, spustilo to novú vlnu záujmu o technológie nulových emisií. Urobili sme tak prvý krok na našej ceste k naplneniu vízie Inteligentnej mobility. Odvtedy si naše elektromobily získali popularitu a dnes naši zákazníci vozidla LEAF dosiahli významný míľnik, keď dohromady najazdili vyše tri miliardy kilometrov a zamedzili vzniku takmer 500 miliónom kilogramov emisií CO2.“

„Ale elektromobily predstavujú len jednu časť vízie Nissanu. Naša kaviareň s platením energiou je ideálnym spôsobom prezentácie toho, ako môžeme potenciálne revolučne zmeniť spôsob výroby a využívania energie. Chceme, aby si ľudia mohli na vlastnej koži vyskúšať, ako môžu nové technológie, ako je xStorage Home, zlepšiť ich životy už dnes, rovnako ako prispievať k lepšiemu životu budúcich generácií.“

Spoločnosť Nissan vytvorila túto dočasnú kaviareň v spolupráci s mnohými technologickými a energetickými spoločnosťami. Hostia môžu prejsť chodbou elektromagnetických indukčných dlaždíc, a generovať tým energiu. Tiež si môžu vyskúšať fotostánok Pavegen, kde majú za úlohu skákať po dlaždiciach, kým nevygenerujú dosť energie na vyhotovenie fotografie. Kaviareň je tiež vybavená inovatívnymi barovými stoličkami firmy WeWatt, na ktorých môžu ľudia pri sedení šliapať do pedálov, kým nevyrobia cieľové množstvo energie. Za odmenu potom dostanú nápoj podľa vlastného výberu.

Otvorenie kaviarne Nissan Electric Café je v znamení spustenia novej digitálnej komunitnej platformy Elektrifikujme svet. Prostredníctvom sociálnych sietí a webových stránok značky bude spoločnosť Nissan využívať svoje odborné skúsenosti z takmer desiatich rokov pôsobenia na poli elektromobilov na inšpirovanie nových debát o udržateľnosti a čistejšom životnom štýle. Táto platforma tiež poskytne používateľom fórum na zapojenie sa do diskusií, komunikáciu so značkou a predkladanie svojich názorov. Kladie si za cieľ zaujať publikum po celej Európe a inšpirovať ľudí, aby sa pripojili k elektrickej revolúcii Nissanu a vyznávali chytrejší a udržateľnejší životný štýl.

 

ZdrojNissan
SHARE